poniedziałek, 16 listopada 2015

Jak rozpoznać tumblr girl

Ostatnio głośno jest na temat tumblr.
Styl pale grunge na pewno jest wam znany.
A jak nie to pokażę Wam parę zdjęć zatytułowanymi tą nazwą.





Nie wiem jak Wam, ale ja bardzo lubię oglądać tego typu zdjęcia.

Jeśli chodzi o tumblr girls są to dziewczyny, które właśnie lubią oglądać takie zdjęcia, nawet same je robią oraz ubierają się w tym stylu. Zwykle są to dziewczyny o długich włosach (lub takich średnich, mogą być nawet do ramion), mają tzw. czokera (taki jakby czarny naszyjnik na szyję, pokażę potem na zdjęciu), ubierają się na czarno lub biało, buty to zwykle adidasy superstary, vansy oldschool lub creepersy. Lubią tatuaże, koty, bajki. Zwykle lubią rysować, palą papierosy, słuchają muzyki (zwykle lany del rey, the arctic monkeys, the pretty reckles itp.).

















Bardzo podoba mi się ten styl, ale mam krótkie włosy (jak chłopak), lubią dresowe rzeczy i cenię sobie wygodę.

3 komentarze:

  1. ciekawe zdjęcia ;)

    zapraszam na nowy post ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super opisane, ja również lubię oglądać takie zdjęcia, ale tylko oglądać :P


    pozdrawiam,

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj na temat tumblra ciągle jest głośno :d
    zapraszam do mnie: http://16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za każdy szczery i wyczerpujący komentarz. Jeśli masz pisać "fajny blog, zapraszam do mnie" nie pisz w ogóle. Każdy dłuższy komentarz powoduje u mnie uśmiech na twarzy ^^

*Bawię się w obserwację za obserwację :)

*Jeśli zaobserwujesz mój blog i Twój mi się spodoba chętnie zaobserwuję *.*