wtorek, 24 listopada 2015

☾ makeup and outfit for school ☽

Dziś chciałam pokazać różne outfity do szkoły oraz sposoby na makijaż.Każdy chce w szkole wyglądać dobrze. Niektórzy wolą chodzić w dresach, bluzach, inni w jeansach, koszulach, w stylu rockowym a inni mają tzw. tumblr style.

Z tego najbardziej podoba mi się outfit nr 3 albo 4.

Wszystkie outfity są fajne, ale nr 4 jest mega. Nr 1 też super.



Tutaj super jest drugi outfit, ale czwarty też świetny.






Jeśli chodzi o makijaż..
gdy ktoś ma dobrą cerę, zabardzo nie ma wyprysków, zaczerwień najlepiej jest pozostawić skórę świeżą bez zbędnych dodatków.
 Jeśli natomiast ktoś naprawdę potrzebuje tego makijażu to najlepiej jest użyć kremu BB i tuszu do rzęs. Gdy ktoś ma mało widoczne brwi może użyć kredki to brwi. Dużo nastolatek używa również eyelinera. 
Najlepiej nie malować się niewiadomo ile. Nikomu nie chce się wstawać pół godziny wcześniej ;) , najlepiej gdy makijaż trwa 5-10 minut i nie zabiera za dużo czasu, a przy tym jest dokładny.
Ważne jest to, aby makijaż dobierać odpowiednio do:
- karnacji
- urody
- wieku
- stylu ubierania się
- stanu cery





Chciałam jeszcze wspomnieć o tym, że zapuszczam włosy. Mam bardzo krótkie, fryzurę jak chłopak i mam nadzieję, żę w przyszłe wakacje będę miała do ramion. Super by było! Nie chcę mieć już krótkich. O takie chcę:

Chyba nie ma szans w 8 miesięcy.. :\\

Trzymajcię się! :D xoxo




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*Dziękuję za każdy szczery i wyczerpujący komentarz. Jeśli masz pisać "fajny blog, zapraszam do mnie" nie pisz w ogóle. Każdy dłuższy komentarz powoduje u mnie uśmiech na twarzy ^^

*Bawię się w obserwację za obserwację :)

*Jeśli zaobserwujesz mój blog i Twój mi się spodoba chętnie zaobserwuję *.*